راهنمای خرید

راهنمای خرید

انجام و ثبت سفارش:

به منظور ثبت سفارش، با رفتن بر روی منوی دست راست، از بخش همه گروه ها، دسته و محصول مورد نظر خود را انتخاب و در نهایت با کلیک بر روی دکمه “اضافه کردن به سبد” محصول خود را به لیست خریدهای خود اضافه کنید.

پس از ثبت سفارش، شما می بایست به سبد خرید خود مراجعه کرده و اقدام به نهایی کردن سفارش و پرداخت هزینه آن نمایید. به این منظور کافی است بر روی ایکون “سبد خرید” در بالای ستون سمت چپ وب سایت کلیک کنید.

در روند نهایی کردن سفارش شما می بایست آدرس تحویل کالا، نحوه ارسال و درگاه بانکی پرداخت وجه را مشخص نمایید. لازم به ذکر است در صفحه “اطلاعات پرداخت” علاوه بر امکان انتخاب درگاه بانکی، امکان وارد کردن اطلاعات تخفیفی نیز وجود دارد. در نهایت و قبل از انتقال خریدار به درگاه بانکی برای پرداخت آنلاین هزینه سفارش، خلاصه ای از وضعیت سفارش و هزینه ها اعلام می گردد که در صورت تایید خریدار به صفحه بانک انتقال می یابید.

بعد از نهایی کردن سفارش، علاوه بر نمایش موفقیت آمیز بودن ثبت سفارش و ارائه خلاصه سفارش، فروشگاه به صورت خودکار برای شما یک Email به آدرس پست الکترونیکی تان ارسال می کند. کارشناسان فروشگاه در ساعات اداری (۸ صبح تا ۵ بعد از ظهر) اقدام به بررسی سفارشات می نمایند.

چنانچه سفارش در ساعات غیر اداری و در روزهای تعطیل ثبت شود، در اولین ساعات اداری روز بعد، سفارش ها به ترتیب اولویت ارسال می گردند.

تمامی سفارشات ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت کاری برای کاربر ارسال خواهد شد و فروشگاه موظف است، هرگونه تغییر قیمت یا عدم موجودی کالا را با کاربر هماهنگ کرده و در صورت عدم نیاز کاربر، تمام وجه دریافتی را عودت دهد.

در هر زمان که خریدار با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد سایت شود، در قسمت سفارشات قادر به مشاهده تاریخچه سفارش های خود و وضعیت هر سفارش می باشد. وضعیت هر سفارش می تواند یکی از موارد زیر باشد:

پرداخت شده، در حال بررسی، ارسال شده و برگشت خورده

وضعیت “پرداخت شده”: هزینه سفارش های در این وضعیت به صورت کامل توسط خریدار پرداخت گردیده و در نوبت بررسی توسط کارشناسان فروش می باشند.

وضعیت “درحال بررسی”: سفارش های در این وضعیت در حال بررسی توسط کارشناسان فروش به منظور ارسال می باشند.

وضعیت “ارسال شده”: سفارش های در این وضعیت توسط شرکت ارسال گردیده است. سفارش های مناطق ۲۲ گانه تهران توسط پیک و سفارش های سایر مناطق تهران و استان های دیگر توسط پست سفارش ارسال می گردند.

وضعیت “برگشت خورده”: سفارش های در این وضعیت به دلیل عدم حضور خریدار در محل به شرکت برگشت خورده اند.

قیمت کالاها:

سفارش های کمتر از ۱۰۰ هزار تومان شامل هزینه ارسال می گردند که این هزینه در مراحل پرداخت به اطلاع خریدار رسانده می شود. همچنین سفارش های بیشتر از این مبلغ شامل ارسال رایگان می گردند. لازم به ذکر است که محصولات مجازی به دلیل ارائه کد به صورت آنلاین و از طریق ایمیل، شامل هیچگونه هزینه ارسالی نمی گردد.

کالای خریداری شده توسط مشتری بعد از ثبت، در صورت موجود بودن به همان مقدار محاسبه خواهد شد و در صورت تغییر قیمت کالا بر روی وب سایت، بر روی سفارش های قبلی ثبت شده اعمال نخواهد شد. قیمت ها تا اطلاع ثانویه ثابت خواهد بود و در صورت تغییر قیمت و عدم موجود بودن در انبار، تغییر قیمت به کاربر اطلاع داده خواهد شد و در صورت تایید، برایشان ارسال خواهد شد و در غیر اینصورت تمام وجه به حساب اعلامی کاربر واریز خواهد شد.

در مواردی که کالا دارای تخفیف باشد، مبلغ تخفیف به وضوح در مشخصات کالا درج گردیده است. همچنین در تمام موارد قیمت اعلام شده نهایی می باشد.

در برخی موارد تخفیف هایی برای کل سبد خریدار اعلام می گردد که به صورت خودکار در روند نهایی کردن ثبت سفارش برای وی محاسبه می گردد.

توجه: در روند ثبت سفارش امکان وارد کردن کد تخفیف یا کد معرف وجود دارد. در صورت وارد کردن و تعلق گرفتن این کدها، مقدار تخفیف در همان لحظه مقابل باکس ورود کد نمایش داده می شود. لذا در صورت وارد کردن کد تخفیف و عدم رویت پیام خطا یا مبلغ تخفیف، اقدام به حذف کد و ادامه ثبت سفارش خود نمایید. در حال حاضر لایسنس های اورجینال آنتی ویروس ها و نرم افزار IDM شامل هیچگونه تخفیفی با استفاده از وارد کردن کد تخفیف یا کد معرف نمی گردد. بنابراین در صورت وارد کردن کد تخفیف برای سفارش هایی که شامل اینگونه محصولات می باشند تخفیفی تعلق نمی گیرد و متاسفانه در صورت ثبت سفارش، کد تخفیف شما بدون تعلق تخفیف غیر قابل استفاده می گردد.

نحوه پرداخت وجه:

در طی مراحل نهایی کردن سفارش توسط شما، ۲ گزینه برای پرداخت در اختیار شما قرار داده می شود.

١ – پرداخت در محل(فقط تهران): که میبایستی کاربر وجه را پس از تحویل گرفتن پرداخت نماید.

٢ – پرداخت آنلاین: که به کمک درگاه های امن پرداخت الکترونیکی با استفاده از کلیه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب صورت می پذیرد. در حال حاضر فروشگاه اینترنتی استور بازار با شرکت های PSP (پذیرندگان اینترنتی و ارائه دهنده خدمات درگاه پرداخت اینترنتی زیر نظر بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و شبکه شاپرک) شامل:

١ – به پرداخت ملت (وابسته به بانک ملت)

٢ – پرداخت نوین آرین (وابسته به بانک اقتصاد نوین)

٣ – پرداخت الکترونیک سامان (وابسته به بانک سامان)

۴ – پرداخت الکترونیک بانک پاسارگاد (وابسته به بانک پاسارگاد)

۵ – تجارت الکترونیک پارسیان (وابسته به بانک پارسیان)

۶ – آسان پرداخت پرشین (مستقل – برند “آپ”)

طرف قرارداد می باشد.

رهگیری سفارشات:

بعد از انجام تمامی مراحل سفارش و پرداخت هزینه، سیستم یک کد اختصاصی سفارش برای پیگیری در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با مراجعه به وب سایت شرکت و وارد کردن کد در قسمت “رهگیری سفارش” از وضعیت سفارش خود مطلع شوید.

همچنین برای سفارش هایی که با همکاری شرکت پست حمهوری اسلامی ایران ارسال می گردد حداکثر تا ۴٨ ساعت کاری بعد از ارسال، کد رهگیری پستی سفارش خریدار در سیستم وارد می گردد که خریدار می تواند با مراجعه به سوابق سفارش در محیط کاربری خود، نسبت به مشاهده آن و پیگیری در وب سایت شرکت پست اقدام نماید.

توجه: کد رهگیری ارائه شده توسط سیستم فروشگاه با کد رهگیری پستی متفاوت است.

آماده سازی، حمل و تحویل کالا:

سفارش هایی که هزینه آنها با موفقیت پرداخت شده و در وضعیت “پرداخت شده” می باشند:

تهران: نهایتا ۴۸ تا ۷۲ ساعت کاری با پیک ارسال خواهد شد.

شهرستان: در صورت سفارشی بودن بسته حدود ۳ روز کاری و در صورت پیشتاز بودن بسته حدود ۲ روز کاری خدمت کاربر گرامی با پست جمهوری اسلامی ایران می رسد.

سفارش های مناطق ٢٢ گانه تهران توسط پیک مطابق با زمان اعلام شده در بالا و سفارش های سایر نقاط تهران و شهرستان ها با استفاده از پست سفارشی ارسال می شود. طبق اعلام شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، مرسولاتی که به صورت پست سفارشی ارسال شوند، حداکثر تا ۷۲ ساعت کاری پس از ارسال به مقصد تحویل داده می شوند.

خدمات پس از فروش:

کلیه محصولات تولید شده بصورت کاملا سالم خدمت کاربر تحویل داده می شود و مسولیت سایر محصولات با شرکت سازنده و گارنتی کننده می باشد و فروشگاه استور بازار هیچ گونه خدماتی از در بازه اینگونه کالاها ندارد.

برای گرفتن پشتیبانی بصورت اینترنتی لطفا به نشانی http://storebazar.ir/ticket-registration/ مراجعه و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

مرجوعی کالا:

هیچ یک از کالاهای فروخته شده توسط فروشگاه اینترنتی استور بازار مرجوع نمی شوند. در صورت داشتن هرگونه مشکل می توانید از خدمات پس از فروش و پشتیبانی شرکت سازنده استفاده کنید.